مهم



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


فقط خوشگلا بیان

هر چی دوست داری

سلام به همه ی دوستان گل

ما به یک نویسنده ی خلاق و با هوش(ترجیحا دختر)

نیاز داریم.

عجله کنید.

یه نکته ی دیگه .

پیشنهاد های خودتونو واسه نظرسنجی به من بدین

(بعضی از دوستان که واسه نویسنده گی پیام میدن اسم وبلاگشونو نمی گن و خواهشا در متن پیام ایمیلشونو ذکر کنن بوس بوس

 



نظرات شما عزیزان:

صورتی
ساعت17:24---11 خرداد 1391
منم همکاری میکنم

mosyo
ساعت23:52---14 ارديبهشت 1391
سلام خوبی فقط میخواستم اهوالتوبپرسم شایددیگه تووب شمانیام چون متعلق به دختراست

khatere
ساعت19:37---13 ارديبهشت 1391
منم خوشحال شدم گلم

khatere
ساعت19:35---13 ارديبهشت 1391
dosheton dalam elahi harchi aziyateton michone sampo bele to teshash
booooooos


mosyo
ساعت13:46---13 ارديبهشت 1391
سلام خوبی من خیلی سخت کسی فراموش میکنم وشماهم همینطوره

mosyo
ساعت0:25---13 ارديبهشت 1391
سلام دخترکوچلوچقدربه دخترااعتمادبنفس میدی من همینطوری امدم تووب شماازباخت پرسپولیس ناراحت امدم سراغ شما @.1358_kalomzar

پیمان
ساعت19:35---25 فروردين 1391
salam azizam man hastam be sharti ke betonam be hame jaye webet dasresi dashte basham

شكوفه
ساعت20:24---24 اسفند 1390
وب جالبي داري .وفكر نمي كنم ديگه به نويسنده اي احتياج داشته باشي چون خيلي ها قبول كردند.راستي حتما به من سربزن چون وبم فوق العاده شده گلم.

ریحانه
ساعت18:21---18 دی 1390
سلام خوبی؟
فک کمک بتونم کمکت کنم
اگه دوس داشتی به اون یکی وبم هم سر بزن
www.behtarin-ha75.loxblog.com


hosein
ساعت17:36---9 دی 1390
________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________

خيلي وقته بهم سر نزديا ...؟؟؟؟؟


alireza
ساعت15:09---17 آبان 1390
سلام
وب خوبی دارین وقعا خوشگلا باید بیان تو
به نظر شما عشق باشه یا حال؟
این سوال نظر سنجی ماست
میتونین به ما سری بزنین تا همه چیزو بفهمید
بای بای


شكوفه
ساعت15:06---25 مهر 1390
سلام عزيزم وبلاگ قشنگي داري اگه وقت كردي مي توني به وبلاگم سر بزني.راستي توي وبلاگت ديدم دنبال نويسنده مي گردي اگه خواستي مي تونم كمكت كنم

سلیم
ساعت18:25---24 مهر 1390
salam age bekhay komaket mikonam biavebam age hazery baham kar kony besho behem bede

by hi


حسین جووون
ساعت16:46---11 مهر 1390
سلام من پسرم ام دوست دارم با شما کار کنم
بیاید کار منو تو وبلاگم ببینید


nooshika
ساعت18:34---10 مهر 1390
manam midoonin khob bushtar sher minevisam age be man niyaz dashti bego bye movafagh bashi



میلاد
ساعت22:23---7 مهر 1390
سلام وب خوبی داری اگه خواستی من می تونم کمکت کنم خواستی سر بزن نظرتو بده.
بای تا های


دیوووووووووووووووووونه
ساعت19:43---7 مهر 1390
وااااااااااااااااااای نه منو نگیرید؛ولم کنید من نیومدم واسه نویسندگی
دیدم نوشتی فقط خوشگلا بیان تو منم اومدم،فقط همین
راستی یه سر به وب من بزن پشیمون نمیشی(حال میکنی اعتماد به نفس رو)
منتظرماااااااااااااااا


دیوووووووووووووووووونه
ساعت19:43---7 مهر 1390
وااااااااااااااااااای نه منو نگیرید؛ولم کنید من نیومدم واسه نویسندگی
دیدم نوشتی فقط خوشگلا بیان تو منم اومدم،فقط همین
راستی یه سر به وب من بزن پشیمون نمیشی(حال میکنی اعتماد به نفس رو)
منتظرماااااااااااااااا


alireza
ساعت21:20---4 مهر 1390
سلام من تازه وبم رو راه انداختم چجوری میشه که عکس گذاشت توی وب .چجوری میشه عکس ومطلب رو با هم گذاشت.ممنون میشم راهنمایی کنی.


هستی
ساعت11:07---3 مهر 1390
من هستم اگه دوست داری عزیزم

alireza
ساعت0:06---30 شهريور 1390
سلام من حاضرم باهات همکاری کنم اگر لایق بدونی

امیر حسین
ساعت15:43---28 شهريور 1390
سلام/خوبید
با این که من پسرم اما مایل به همکاری با شما هستم
برای خلاقیت هم به زودی پس از یاد گیری زبان asp.net میتوانید بگید که من خلاقم یا نه

چون رو این وب خیلی خیلی کم وقت میذارم


hediye
ساعت13:02---28 شهريور 1390
salam ag doost dashte bashy behet komak mikonam taze 2khtaram hastam پاسخ:نه به من ایمیل دادی نه آدرس وب من از کجا شمارو پیدا کنم؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 9 / 6 / 1398برچسب:,ساعت1 قبل از ظهرتوسط mahsa | |